Wat is jouw ideale werkplek?
Herken jij deze problemen?
ICT dient voor organisaties gewoon te werken en mocht er ooit iets niet werken dat dit snel en kundig opgelost wordt. Maar in de praktijk blijkt dit niet altijd het geval want wij zien vaak dat organisaties tegen onderstaande problemen aan lopen:
- Men onaangenaam verrast wordt door onvoorziene ICT kosten,
- zich zorgen maken over de beveiliging van hun ICT netwerk,
- dat de ICT middelen hen onvoldoende ondersteunen in de bedrijfsvoering en
- dat de ondersteuning van de ICT leverancier te wensen over laat.
Gevolg hiervan is dat bedrijven te veel tijd en geld kwijt zijn aan ICT, te weinig gebruik maken van de technologische ontwikkelingen waardoor hun concurrentiepositie onder druk komt te staan.
Hoe het ook kan? Wij bieden jou de werkplek en ondersteuning die bij jou past!
Wij bieden je een werkplek die past bij jouw organisatie, welke je optimaal ondersteunt in je dagelijkse werkzaamheden, welke uitstekend beveiligd is en wanneer zich dan toch onverhoopt problemen voordoen deze snel en kundig opgelost worden.
Naast een fijne werkplek bieden wij je, in samenwerking met onze partners, ook advies bij de aanschaf van hard- en software, lease oplossingen, WiFi netwerken, beheer van jouw domeinen, hosting website en aanleggen en beheer van je internetverbinding. Zo heb je één aanspreekpunt voor al je ICT diensten. Lees meer op ondersteunende diensten.
De functionaliteit die jij wenst
Met genoemde werkplekken kun je over de functionaliteit beschikken zoals jij die wenst:
- Productiviteit, je dagelijkse werk goed uit kunnen voeren.
- Samenwerken en bereikbaarheid.
- Dagelijks inzicht in je bedrijfsvoering en geautomatiseerde bedrijfsprocessen.
- Onafhankelijk van tijd locatie kunnen werken.
Jouw voordelen
- Voorspelbare vaste maandelijkse kosten.
- Volledige ICT beveiliging.
- Uitstekende samenwerkingsmogelijkheden.
- Inzicht via dashboards om je bedrijfsvoering te optimaliseren.
- Repeterende of handmatige werkzaamheden automatiseren.
De werkplekken
Jouw werkplek naar keuze!
De 365 werkplek
Op je eigen device werken in de cloud
De hybride werkplek
Je eigen server combineren met de cloud
De virtuele werkplek
Snel schalen onafhankelijk van type device
EvyNext Web/ Midas
Cloudoplossing voor educatieve instellingen
Productiviteit, je dagelijkse werk goed kunnen uitvoeren
Voor je dagelijkse werk zoals e-mailen en het werken met documenten maak je gebruik van de Office 365 Suite (waaronder Word, Excel, Outlook, PowerPoint) maar wil je ook documenten kunnen printen en inscannen.
Samenwerken en bereikbaarheid
Met een Drie-O werkplek heb je de beste ervaring om samen te werken met je collega’s, klanten en partners. Hiervoor is Microsoft Teams beschikbaar voor online overleg zoals vergaderen en chatten. Maar ook om samen te werken binnen projecten of afdelingen.
Voor optimale telefonische bereikbaarheid kan gebruik gemaakt worden van Xelion als telefonie platform welke ook te integreren is met andere toepassingen binnen jouw werkplek zoals je agenda maar ook je ERP software voor het synchroniseren van je contacten.
Dagelijks inzicht in je bedrijfsvoering en geautomatiseerde bedrijfsprocessen
Afhankelijk van je functie binnen je bedrijf wil je weten hoe de zaken er voor staan. Je zou dat met Excel kunnen doen maar Power BI is hiervoor een beter en krachtiger hulpmiddel. Met standaard dashboards met financiële kengetallen gebaseerd op data uit jouw CRM/ERP systeem bieden we je inzicht in hoe je organisatie ervoor staat. Naast inzicht in je financiële situatie kunnen we je ook onder andere inzicht geven in je verkoopcijfers, projecten en HRM.
We zien binnen bedrijven nog vaak dat medewerkers zich bezig houden met het overtypen van gegevens, handmatig gegevens exporteren uit de ERP software om deze gegevens te gebruiken voor andere processen of met andere repeterende taken. Wij zorgen ervoor dat dit soort taken voor je geautomatiseerd worden waarbij we gebruik maken van de standaard tools van Microsoft of indien nodig met maatwerksoftware gekoppeld aan je standaard bedrijfssoftware. Hierdoor kunnen we het werk voor jouw medewerkers leuker maken en kunnen jouw medewerkers zich bezighouden met de taken die belangrijk zijn voor je organisatie
Onafhankelijk van tijd en locatie kunnen werken
Tegenwoordig wil je kunnen werken onafhankelijk van tijd en de locatie waar je bent. Of je nu thuis, onderweg of op kantoor bent. Binnen elke Drie-O werkplek wordt dit optimaal ondersteund.
Beheer, servicedesk en ondersteuning
Na implementatie van de Drie-O werkplek ontzorgen wij je volledig op het gebied van beheer, servicedesk en ondersteuning.
Alle onderstaande zaken neem je af tegen een vast bedrag per gebruiker per maand.
- Licentiebeheer van de licenties die je in gebruik hebt zoals: Microsoft 365, antivirussoftware en overige software.
- Gebruikersbeheer (toevoegen/verwijderen/wijzigen).
- Het installeren van nieuwe werkplekken of het opnieuw inrichten van bestaande werkplekken.
- Dagelijkse controle op het goed verlopen van de back-up procedure.
- Controle op kwetsbaarheden in jouw ICT infrastructuur.
- Gebruikersvragen m.b.t. Outlook, SharePoint, OneDrive en Teams.
- Het oplossen van vragen m.b.t. IOS, Android en Chrome OS devices in combinatie met functionaliteit uit een Drie-O werkplek.
- Vragen welke betrekking tot alle overige geleverde diensten door Drie-O.
- Oplossen van storingen binnen hardware welke via Drie-O is geleverd en waarop de fabrieksgarantie nog van toepassing is.